• Promocja
  • -1 000,00 zł
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit
KROSS

Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit


Kalkulator kredytowy

14 999,00 zł
13 999,00 zł

Najniższa cena tego produktu w ciągu 30 dni przed obniżką wyniosła 14 999,00 zł.

Zawiera podatek VAT
Rozmiar ramy
Rozmiar koła
Ilość:
Obecnie brak na stanie

Opis

Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 500 Grafit

Elektryczne rowery enduro cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego wychodząc naprzeciw rynkowym trendom i chcąc zaoferować sprzęt wysokiej klasy w przystępnej cenie Kross stworzył Soil Boost 1.0 500. Od dzisiaj będzie to twój najlepszy towarzysz w każdej sytuacji – na krętych singlach, leśnych ścieżkach i wymagających zjazdach. E-bike to zupełnie nowy świat, który będzie dla ciebie doskonałym uzupełnieniem klasycznego roweru.

Silnik Shimano Steps

Kross Soil Boost 1.0 wyposażony został w komponenty Shimano Steps E8000. Jest to niezwykle wydajny napęd elektryczny wspomagający rowerzystę podczas długich wypraw oraz na stromych podjazdach. Bateria o pojemności 504Wh zapewnia moment obrotowy 70Nm.

Taka pojemność baterii pozwala na pokonanie nawet 115 kilometrów. Na kierownicy został zamontowany specjalny wyświetlacz Shimano STEPS SC-E8000, na którym wyświetlane są parametry dotyczące jazdy.

W Kross Soil Boost 1.0 zastosowano napęd Shimano Deore M6000. Ten napęd japońskiego producenta pracuje w systemie 1x10 i zapewnia mocne trzymanie łańcucha nawet na największych wybojach dzięki wydajnemu sprzęgłu w tylnej przerzutce. Rowerfull suspension taki jak Kross Soil Boost 1.0 to dwa działające we współpracy ze sobą amortyzatory. W jego przypadku zastosowano przedni amortyzator SR Suntour AION 35 ze skokiem 35 milimetrów oraz tylny damper RockShox Deluxe Select R.

Dodatkowo, w koronie (górna część amortyzatora) widelca znajduje się możliwość jego zablokowania, poprawiając efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy. By poprawić zachowanie roweru podczas bardziej technicznych zjazdów zamontowano w nim droper post TranzX. Dzięki temu łatwiej będzie ci ustawić KOMa na segmencie zjazdowym na okolicznej trasie. Koła złożono na obręczach WTB ST i40 o średnicy 27,5 cala. Na nie założono opony WTB Trail Boss G2 o szerokości 2,6”.

Rama Kross Soil Boost 1.0 wykonana została z aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę każdą rurkę w ramie poddajemy cieniowaniu. W ramie zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.

GEOMETRIA

Twój rower dostarczamy wstępnie zmontowany. Wystarczy włożyć  przednie koło, wyregulować kierownicę i zamontować pedały - to naprawdę proste!

Pokaż nam, jak spędzasz czas w terenie!

Na Instagramie w podpisie do zdjęcia użyj tagu #wrosport i oznacz @wrosport,  a może zobaczysz je w naszej galerii.

Specyfikacja

  • WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
  • MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
  • WIDELEC: SR SUNTOUR AION 35 LOR
  • SKOK WIDELCA: 150MM
  • TYLNY AMORTYZATOR: ROCK SHOX DELUXE SELECT R
  • SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: 210X50MM
  • PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M6000
  • MANETKI: SHIMANO DEORE M6000
  • KORBA: FSA-CK751
  • KORONKI: 38T/170MM
  • KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO DEORE HG500
  • ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 11-42T
  • ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 10
  • SUPORT: BRAK
  • ŁAŃCUCH: SHIMANO E6090
  • PIASTA PRZÓD: SHIMANO MT400 15X110
  • PIASTA TYŁ: SHIMANO MT400 12X148
  • OBRĘCZE: WTB SCRAPER I40
  • OPONY: WTB TRAIL BOSS 27,5X2.6 TCS
  • HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT500
  • HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT520
  • DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT501
  • TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT30 (203)
  • KIEROWNICA: ALUMINIUM 780 MM 35
  • WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 55MM/35/0°
  • SIODŁO: WTB VOLT SPORT
  • WSPORNIK SIODŁA: TRANZX JD-YSP23J 412X125; 30,9
  • STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • CHWYTY: KROSS STABLE
  • PEDAŁY: BRAK
  • SILNIK: SHIMANO E8000
  • UMIEJSCOWIENIE SILNIKA: CENTRALNE
  • MOC SILNIKA: 250W
  • BATERIA: SIMPLO 504 WH
  • PRODUCENT BATERII: SIMPLO
  • UMIEJSCOWIENIE BATERII: ZINTEGROWANA
  • POJEMNOŚĆ ZNAMIONOWA BATERII AH/WH: 14AH / 504WH
  • NAPIĘCIE ZNAMIONOWE: 36V
  • ŁADOWARKA: 36V / 4A
  • OGNIWA: LI-ION
  • CZAS ŁADOWANIA DO 80% (H): 2,5
  • CZAS ŁADOWANIA DO 100% (H): 5
  • ZASIĘG [KM]: 85
  • PRZEWIDYWANA ŻYWOTNOŚĆ POWYŻEJ 60% POJEMNOŚCI( ILOŚĆ CYKLI ŁADOWANIA): 1000
  • WSKAŹNIK POZIOMU NAŁADOWANIA: NIE
  • ZAMEK BATERII: TAK
  • TRYBY WSPOMAGANIA: BOOST, TRAIL, ECO
  • WALK-ASSIST: TAK
  • WEJŚCIE USB: NIE
  • WYŚWIETLACZ: SHIMANO SC-E8000
  • LICZNIK ROWEROWY: TAK
  • SPEŁNIANIA NORMY UE DOTYCZĄCĄ ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH EN15194/EPAC/ISO4210-2: TAK
  • WAGA [KG]: S: 25.6 KG; M: 25.6 KG; L: 25.6 KG; XL: 25.6 KG

GEOMETRIA: 

Cechy produktu

Silnik:Shimano
Kolekcja :2020
Kod producenta:M / KRSB1Z27X17M001129

Opinie

chat Komentarze (0)

Powiązane produkty