• Promocja
  • -500,00 zł
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny
MERIDA

Rower gravelowy MERIDA Silex 400 Czarny


Kalkulator kredytowy

7 499,00 zł
6 999,00 zł

Najniższa cena tego produktu w ciągu 30 dni przed obniżką wyniosła 7 299,00 zł.

Zawiera podatek VAT
Kolor
Rozmiar ramy
Rozmiar koła
Ilość:
Obecnie brak na stanie

Opis

Rower gravelowy MERIDA Silex 400 to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów.

Nowy SILEX podąża ścieżką wytyczoną przez swojego poprzednika. To bardzo sprawny rower gravelowy, do bikepackcingu i przygód, ale także zaufany rower do codziennych zadań i zabawy, szybki i mocny do dojazdów do pracy czy treningów. Niezależnie od tego, jak go wykorzystasz, SILEX zachwyci Cię imponującym prowadzeniem, wyjątkowym komfortem i opanowaniem, nie zapominając o wielkiej frajdzie z jazdy. Podobnie jak wcześniej z nim każda droga jest Twoja. Z nowa Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą.

Rower jest na nią lepiej przygotowana niż wcześniej m.in. dzięki 45-mm oponom i 180-mm tarczy hamulcowej z przodu. Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany. Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Wysoki komfort jazdy zapewni geometria ramy i karbonowy widelec. Rama ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Silex 400 ma niezawodny napęd Shimano GRX z korbą GRX 600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36.

Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy. Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400 wyposażone w 180-mm tarczę hamulcową z przodu i 160-mm z tyłu. Z przodu towarzyszy jej Disc Cooler, system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca. Silex 400 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-mm sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-mm opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-mm przednią oponę (700 x 47C). Silex 400 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może się sprawdzić na różne sposoby. To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej. Jest Silex, jest przygoda. Przeżyj ją na swój sposób!

NAJWAŻNIEJSZE CECHY PRODUKTU:

  • Materiał ramy: aluminium, nowa udoskonalona wersja lekkiej i sztywnej aluminiowej ramy
  • Widelec: karbon, sztywny
  • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
  • Rozmiar kół: 28″,
  • Niezawodne hamulce hydrauliczne tarczowe marki: Shimano
  • Napęd: 2 x 10 z grupy Shimano GRX400
  • Opony: Maxxis Rambler zapewniające doskonały komfort jazdy
  • Owijki: Fi’zik Terra Microtex.
  • Geometria roweru wpływa na komfortową jazdę, nawet na dłuższych trasach,
  • Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
  • Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
  • Gravel w nowym wydaniu – zachwyci imponującym prowadzeniem

SPECYFIKACJA

INFORMACJE:

MARKA

Merida

MODEL

Silex 400

TYP

Gravel

KOLOR

Czarny / Black/Grey/Titan 

ROCZNIK

2024

KOD PRODUCENTA

S/2402642; M/2402643; L/2402644; XL/2402645 

WAGA

10.68 kg / M

RAMA:

MODEL RAMY

Merida Lite II; maks. rozmiar opony: 700x47C; standard osi: 100x12/142x12mm; standard suportu: BSA

ROZMIAR RAMY (WG PRODUCENTA)

XS – 46 cm – 18″; S – 49 cm – 19″; M – 52 cm – 20,5″; L – 55 cm – 21,5″; XL – 58 cm – 22,5″

MATERIAŁ

Aluminium

WIDELEC

Merida Silex II CF2; stożkowa (taperowana) rura sterowa; materiał: karbon; maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 47C

DAMPER

-

SKOK ZAWIESZENIA

-

NAPĘD:

NAPĘD

2 x 10

PRZERZUTKA PRZEDNIA

Shimano GRX400

PRZERZUTKA TYLNA

Shimano GRX400

MANETKI

Shimano GRX400Haibike

KASETA

Shimano CS-HG50; 11-36 T; 10-rzędowa

MECHANIZM KORBOWY

Shimano GRX600; 46-30 T; 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL

HAMULCE:

TYP HAMULCÓW

Hydrauliczne hamulce tarczowe

HAMULCE P/T

Shimano GRX400, tarcza Shimano RT10; 180 mm

KOŁA:

ROZMIAR KÓŁ

28"

KOŁA

Merida Expert SL II; szerokość wewn.: 23 mm; wysokość: 25 mm; materiał: aluminium; Tubeless ready

OPONY P/T

Maxxis Rambler; 700 x 45C; zwijana; TR; EXO

RODZAJ OSI (PRZÓD)

piasta VP CLK170F; piasta przód: 100 x 12 mm; 32 otwory na szprychy; centerlock

RODZAJ OSI (TYŁ)

piasta VP CLK270R; piasta tył: 142 x 12 mm; 32 otwory na szprychy; centerlock

KOMPONENTY:

KIEROWNICA

Merida Expert GRII ; materiał: aluminium; 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)

WSPORNIK KIEROWNICY

Merida Team CC III; materiał: aluminium; średnica: 31,8 mm; kąt: -6°; 80 mm dla wszystkich rozmiarów

SIODŁO

Merida Comp SL; V-mount

WSPORNIK SIODŁA

Merida Comp CC; materiał: aluminium; średnica: 27,2 mm; cofnięcie (setback): 5 mm

PEDAŁY

-

OŚWIETLENIE

-

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą być nieuwzględnione w specyfikacji rowerów oraz ich zdjęciach na stronie sklepu.

GEOMETRIA

Twój rower dostarczamy wstępnie zmontowany. Wystarczy włożyć  przednie koło, wyregulować kierownicę i zamontować pedały - to naprawdę proste!

TECHNOLOGIE

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

Pokaż nam, jak spędzasz czas w terenie!

Na Instagramie w podpisie do zdjęcia użyj tagu #wrosport i oznacz @wrosport

Cechy produktu

Kolekcja :2024
Kod producenta:L/2402644
M/2402643
S/2402642
XL/2402645
EAN:L/4711256464886
M/4711256464466
S/4711256464459
XL/4711256464893

Opinie

chat Komentarze (0)

Powiązane produkty

  • Najniższa cena tego produktu w ciągu 30 dni przed obniżką wyniosła 6 079,00 zł.

  • -2 800,00 zł
Rower gravel GHOST Asket AL Szary

Cena podstawowa 7 599,00 zł Cena 4 799,00 zł